Сьогодні ми продовжуємо наш огляд нового тролейбусного депо міста Люблін (Польща). В попередній статті “Сучасне тролейбусне депо Любліна (частина 1)” ми побачили як виглядають ремонтні бокси, а тепер подивимось як виглядає адміністративний корпус:
Показує нам його директор підприємства Павел Шимчик
Корпус невеликий, двоповерховий. Адміністрація тут невелика:
Кожен водій повинен відповідати встановленому виду. Кожному видають комплекти спеціальної форми, яку 2 рази на тиждень можна здати у хімчистку.
Комплект складається з:
- 8 пар сорочок
- 2 светрів
- 3 пар штанів
У кожного в роздягальні є своя шафка а також шафка для здачі брудної форми:
Працівники мають столову кімнату з видом на стоянку тролейбусів:
У приміщені є конференц-зал для проведення зборів та зустрічей з колективом. Тут же проводять тематичні лекції (остання яка тут проводилась – це антитерористична протидія у транспорті):
Це кабінет директора з мапою маршрутів та видом на депо:
Стара техніка ще також є у депо. Ось допоміжні автомобілі:
І на останок план тролейбусного і автобусного депо. Тут вони є сусідами і знаходяться на спільній території. Нове тролейбусне депо знаходиться на плані по праву сторону, де намальовані стрілки заїзду та виїзду:
У наступних частинах розповіді поділюсь з вами системою управління контактною мережею, першим електробусом та розвитком тролейбусного руху!
Володимир Антків
Поїздка відбулась у рамках проекту “Нові лідери України” що проводиться Європейським інститутом задля демократії (EID) за підтримки NED.